Auto Elektro - Hradec Králové - 776 700 205
3dcar

Chiptuning úprava software

Úvodní stránka > Služby > Chiptuning úprava software

Zabýváme se zvyšováním výkonu motorů a optimalizací řídících jednotek. Jsme schopni zvýšit výkon Vašeho vozu a snížit spotřebu. Nabízíme Vám software od největšího Českého chiptuningového dealera XTUNING, kterého můžete dobře znát z TV pořadu „AUTOSALON“. Díky získané certifikaci Vám Xtuning může nechat zapsat optimalizovaný výkon do Technického Průkazu. Veškerý software je vytvářen na vozech odbržděných na profesionální motorové brzdě přímo v Xtuningu v Jihlavě a proto můžeme zaručit kvalitu softwaru pro optimalizaci výkonu.

Cena úpravy zahrnuje:
diagnostiku vozu – kontrolu software – zálohu originálního software – úpravu vašeho vozu

Záruka:
dva roky na řídící jednotku a software – doživotní záruka na přehrání softwaru zdarma

VYBERTE SI VAŠE VOZIDLO Z KATALOGU VOZŮ

x-tuning

Námi provedený chiptuning

hlavička

Chiptuning Škoda Octavia 2 RS FL 2,0 TDI 125KW

Naftové eRSo po faceliftu je s výkonem 125kW (170HP) a točivým momentem 350NM docela dravec. My jsme do dvoulitrového "tédéíčka" se vstřikováním common rail (kód motoru CEGA) přidali 23kW a posílili krouťák o 70NM. Dvojkové "ÉRO" se nyní chlubí výkonem 148kW (202HP) a točivým momentem 420NM.

kuga_hlavička

Chiptuning Ford Kuga 2.0 TDCI 120kW

Postarali jsme o navýšení výkonu u automobilu Ford Kuga s automatickou převodovkou. 120kW (163HP) a točivý moment 340NM před úpravou byl už zajímavý výkon, ale věřte že po upgradu jednotky na 139kW (189HP) a zvětšení točivého momentu na 410NM dělá s Kugy velmi zábavné kompaktní SUV.

do_hlavičky

Chiptuning Ford Mondeo MK4 2,5T 166KW

Provedli jsme optimalizaci výkonu pětiválcového Mondea MK4 s turbem o obsahu 2,5l. Zážehový pětivál byl navýšen z původních 166kW (225HP) na 195kW (266HP) a točivý moment vzrostl z 320NM na rovných 400NM. Zrychlila se i reakce na plynový pedál a projev výkonu je více lineární v celém spektru otáček.

hlavička_bmw_e53

Chiptuning BMW X5 E53 3.0D 160KW

Softwarová úprava výkonu a točivého momentu u tohoto SUV přinesla za výsledek nižší spotřebu, rychlejší řazení převodových stupňů a hlavně mnohem hbitější předjíždění i se svou váhou. Ono aby taky 191kW (260HP) o proti původním 160kW (217HP) s autem pořádně nezacvičilo. Celkový výkon je podtržen velkým točivým momentem 580NM který se tak po úpravě zvedl o celých 80NM.

HLAVIČKA

Chiptuning BMW 3 E46 320D 100KW

Velmi populární a asi jedno z nejrozšířenějších BMW dnešní doby prošlo u nás upgradem výkonu. Dvoulitrový čtyřválec v trojkové řadě E46 přijel se sériovým výkonem 100KW (136HP) a točivým momentem 280NM. Po optimalizaci výkonu si tenhle sedan polepšil o 28koní a točivý moment vyrostl o 56NM. Hodnoty jsou tedy po chiptuningu 120KW (164HP) a 336NM.

Jsme na Facebooku

Právě jsme dokončili

Audi A4 reproduktory, zesilovač, autohifi, tlumení dveří, Hertz, CTK, Kenwood 0137

Velice zajímavý upgrade zvukového systému v Audi A4 B6 z roku 2003 je za námi. V minulosti si zákazník nechal do vozu doinstalovat údajně plnohodnotný systém BOSE, který stejně neodpovídal jeho představám. Navrhli jsme kompletní demontáž a pustit se do instalace znovu, tentokrát ale s námi dodanými a ověřenými komponenty Italského výrobce Hertz. Při demontáži systému BOSE jsme zjistili, že zapojení nebylo uděláno správně a navíc některé komponenty nebyli ze systému BOSE, nýbrž ze základního systému. Kompletně jsme  vytlumili všechny dveře a osadili je MDF redukcemi pro montáž nových reproduktorů Hertz CK165L.
Natahali jsme novou kabeláž vč. napájení pro zesilovač Hertz HCP 4D, který pohání reproduktory v předních dveří a zároveň napájí 300W subwoofer téže značky umístěný v uzavřené ozvučnici v rezervním kole. Pro zesilovač jsme vyrobili a očalounili držák do místa kde původně byl subwoofer BOSE. Zadní reproduktory jsou živeny z koncového výstupu nově instalovaného rádia KENWOOD s DSP procesorem. Pomocí integrovaného procesoru  jsme nastavili časové korekce, frekvence, strmosti a frekvenční ekvalizér. Výsledný zvuk je naprosto nesrovnatelný o proti doinstalovanému BOSE. Hluboké basy, přesný a čitelný střed, nebo detailní výška jsou jedny z faktorů který OEM systém jednoduše neumí nabídnout. V druhé řadě jsme na voze provedli drobné opravy elektroinstalace. S demontáží  systému BOSE vč. kabeláže a konektorů, s opravami elektroinstalace a kompletním audio upgradem jsme na voze strávili týden práce. Celková cena za komplet vč. dodaných komponent a materiálu činila 43 140,-Kč.

Drift team
jekl projekt

Věříme v úspěch

Hromada jeklu, kastle BMW E30 a osmiválec o objemu 4l.
Jako správní fandové čtyř kol musíme umět podpořit zajímavé projekty. Nás oslovil tento DRIFTERSKÝ projekt, který vzniká svépomocí doma v garáži na koleni. Když je potřeba tak JEKLU pomáháme.

YouTube kanál JEKL PROJEKT