Auto Elektro - Hradec Králové - 776 700 205
3dcar

Autodiagnostika identifikace závad

Úvodní stránka > Služby > Autodiagnostika identifikace závad

Správná diagnostika závady je 90% úspěchu a tak bez zkušeností a potřebných znalostí elektroinstalace je počítač a přístroj jen pouhým nářadím. Využíváme posloupnosti systémů v automobilu a díky testování akčních členů a prvků víme, kde závadu hledat.

Vlastníme autodiagnostiky VCDS (original koncern VW), Delphi a WOW (Würth), bez kterých se dnes rozhodně neobejdeme. Díky partnerství s několika autoservisy jsme schopni rozšířit naše diagnostické nástroje na koncernový SUPERVAG, či univerzální TEXu.

Autodiagnostiku využíváme pro:

  • zjištění závad
  • programování a kódování
  • smazaní chyb
  • test akčních členů
  • testování v reálném čase
  • komunikaci AirBagových a řídících jednotek

Jsme na Facebooku

Právě jsme dokončili

Audi A4 reproduktory, zesilovač, autohifi, tlumení dveří, Hertz, CTK, Kenwood 0137

Velice zajímavý upgrade zvukového systému v Audi A4 B6 z roku 2003 je za námi. V minulosti si zákazník nechal do vozu doinstalovat údajně plnohodnotný systém BOSE, který stejně neodpovídal jeho představám. Navrhli jsme kompletní demontáž a pustit se do instalace znovu, tentokrát ale s námi dodanými a ověřenými komponenty Italského výrobce Hertz. Při demontáži systému BOSE jsme zjistili, že zapojení nebylo uděláno správně a navíc některé komponenty nebyli ze systému BOSE, nýbrž ze základního systému. Kompletně jsme  vytlumili všechny dveře a osadili je MDF redukcemi pro montáž nových reproduktorů Hertz CK165L.
Natahali jsme novou kabeláž vč. napájení pro zesilovač Hertz HCP 4D, který pohání reproduktory v předních dveří a zároveň napájí 300W subwoofer téže značky umístěný v uzavřené ozvučnici v rezervním kole. Pro zesilovač jsme vyrobili a očalounili držák do místa kde původně byl subwoofer BOSE. Zadní reproduktory jsou živeny z koncového výstupu nově instalovaného rádia KENWOOD s DSP procesorem. Pomocí integrovaného procesoru  jsme nastavili časové korekce, frekvence, strmosti a frekvenční ekvalizér. Výsledný zvuk je naprosto nesrovnatelný o proti doinstalovanému BOSE. Hluboké basy, přesný a čitelný střed, nebo detailní výška jsou jedny z faktorů který OEM systém jednoduše neumí nabídnout. V druhé řadě jsme na voze provedli drobné opravy elektroinstalace. S demontáží  systému BOSE vč. kabeláže a konektorů, s opravami elektroinstalace a kompletním audio upgradem jsme na voze strávili týden práce. Celková cena za komplet vč. dodaných komponent a materiálu činila 43 140,-Kč.

Drift team
jekl projekt

Věříme v úspěch

Hromada jeklu, kastle BMW E30 a osmiválec o objemu 4l.
Jako správní fandové čtyř kol musíme umět podpořit zajímavé projekty. Nás oslovil tento DRIFTERSKÝ projekt, který vzniká svépomocí doma v garáži na koleni. Když je potřeba tak JEKLU pomáháme.

YouTube kanál JEKL PROJEKT