Auto - Hifi - Elektro - 776 700 205
Tónování autoskel - 736 654 924
E-shop - 776 700 205

Reklamace a reklamační řád

Úvodní stránka > Reklamace a reklamační řád

Postup v případě reklamace zboží

•    Pročtěte si pozorně reklamační řád uvedený níže
•    Nyní vyplňte reklamační formulář, který je ke stažení ZDE.
•    Zboží včetně reklamačního formuláře a prodejního dokladu odešlete nebo doručte do naší provozovny na adresu:

3D CAR
Náchodská 607
503 01 Hradec Králové - Plotiště nad Labem

Provozní doba: PO-ČT 8:30-12:30 / 13:00-16:30hod, PÁ 8:30-12:30 / 13:00-15:30hod.

•    Zásilky zaslané na dobírku NEPŘEBÍRÁME
•    Vaše reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů
•    Pokud si nejste s čímkoliv jistí, kontaktujte nás

 
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Oto Hájek – 3D CAR
se sídlem Stračov 126, 503 14 Stračov
a provozovnou na adrese Náchodská 607, 503 01 Hradec Králové- Plotiště nad Labem
IČO 02655811, DIČ CZ8706233349,
(dále jen jako „Prodávající“).
 
1.    PRÁVA A ODPOVĚDNOSTI

1.1.    Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
•    má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
•    se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
•    zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
•    je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
•    zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů
1.2.    Prodávající poskytne kupujícímu ke zboží daňový doklad, který slouží zároveň jako záruční list.
1.3.    Kupující si při osobním převzetí od prodávajícího zkontroluje přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů a případné nejasnosti ihned sdělí prodávajícímu.
1.4.    Kupující si při převzetí od přepravce řádně zkontroluje stav přebíraného zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů podle přepravního listu a případné nejasnosti řeší přímo s přepravcem.
1.5.    Prodávající doporučuje ihned po převzetí zkontrolovat úplnost a funkčnost dodaného zboží a v případě problému může do 48 hodin od převzetí řešit reklamaci přímo s přepravcem.

2.    ZPŮSOB UPLATNĚNÍ VADNÉHO PLNĚNÍ

2.1.    Práva kupujícího z vadného plnění (dále jen jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.
2.2.    Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího v jeho provozovně na adrese Náchodská 607, 503 01 Hradec Králové- Plotiště nad Labem, kam zboží doručí buď osobně nebo zašle přepravní společností. V takovém případě by měl kupující ve vlastním zájmu zabezpečit zboží pro přepravu.
2.3.    Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou otevírací dobu tj. PO-ČT 8:30-12:30 / 13:00-16:30hod, PÁ 8:30-12:30 / 13:00-15:30hod.
2.4.    Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu a vyplněného reklamačního formuláře.
2.5.    Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny daného zboží.

3.    LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ A VYŘÍZENÍ REKLAMACE

3.1.    Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
3.2.    Záruční lhůta pro spotřebitele činí u nového zboží 24 měsíců.
3.3.    Prodávající poskytuje záruku kupujícímu, který není spotřebitelem (tj. pro podnikatele), v případě, že není u daného zboží výslovně uvedeno, že se záruka vztahuje jen na spotřebitele.
3.4.    Kupující reklamuje zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.
3.5.    Reklamuje-li kupující zboží oprávněně, neběží záruční lhůta pro reklamaci po dobu, po kterou je zboží v opravě, a kupující jej nemůže užívat.
3.6.    Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout do 5 pracovních dnů od přijetí reklamace. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Lhůty uvedené v čl. 3.6 se nevztahují na kupujícího, který není spotřebitelem.
3.7.    Po vyřízení reklamace je kupující prodávajícím informován telefonicky, SMS zprávou nebo e-mailem. Následně zboží prodávající vydá nebo zašle kupujícímu.
3.8.    Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující, který je zároveň spotřebitelem, právo na uhrazení účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace. Tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné a žádá o ně bez zbytečného odkladu.

4.    VÝJIMKY Z ODPOVĚDOSTI ZA VADY

4.1.    Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:
•    je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny
•    je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží
•    vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci
•    jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím
•    mechanické poškození zboží
•    vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží
•    provedení nekvalifikovaného zásahu či změna parametrů
•    používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem nebo výrobcem určeno
•    poškození v důsledku vyšší moci

5.    ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ – KONTAKTNÍ ÚDAJE

Adresa pro doručování :
3D CAR
Náchodská 607
503 01 Hradec Králové

Adresa elektronické pošty:
shop@3dcar.cz

Telefon:
 +420 776 700 205