Auto Elektro - Hradec Králové - 776 700 205
3dcar

Renault

Renault_Laguna_autohifi,_reproduktory,_tlumení_115440010120

Renault Laguna III - Reproduktory DLS, zesilovač DLS, procesor Helix, tlumení

Kompletně jsme předělali už jednou upravované (nikoli námi) audio ve voze Renault Laguna třetí generace. Na poprvé u konkurence zákazník zaplatil nemalou částku, která se bohužel nerovnala kvalitě úpravy. Troufáme si říci, že originální audio bylo lepší než ona úprava. Vyslyšeli jsme tedy volání o pomoc a tak jsme se kompletně pustili do díla. V první fázi jsme pořádně dovytlumili přední dveře a kompletně zatlumili zadní, které již měli být. Původní reproduktory jsme nahradily vynikajícími měniči od DLS řady MC s litým košem. Pro přední výšky jsme vyrobili kapličky u bočních zrcátek, místo nevyhovující pozice v palubní desce. Přesnost, citlivost a razanci dodává systému 4 kanálový zesilovač DLS CCi44, který řídí pokročilá procesorová jednotka HELIX DSP II. Vše je napojeno na originální rádio a díky použití originálních konektorů se jedná o plug&play instalaci. Je tedy velmi jednoduché zesilovač s procesorem z vozu vyjmout a použít v jiném voze, při zachování neporušené originální kabeláže ve voze. Celkové naladění procesoru a kompletního systému bylo už jen pomyslnou třešničkou na dortu.Výsledkem tohoto upgradu je vzestup kvality audia ve voze o několik tříd výše. Celkovou cenu za instalaci vč. práce a použitých komponent zaplatil zákazník na 42 360,- Kč.

Jsme na Facebooku

Právě jsme dokončili

Audi A4 reproduktory, zesilovač, autohifi, tlumení dveří, Hertz, CTK, Kenwood 0137

Velice zajímavý upgrade zvukového systému v Audi A4 B6 z roku 2003 je za námi. V minulosti si zákazník nechal do vozu doinstalovat údajně plnohodnotný systém BOSE, který stejně neodpovídal jeho představám. Navrhli jsme kompletní demontáž a pustit se do instalace znovu, tentokrát ale s námi dodanými a ověřenými komponenty Italského výrobce Hertz. Při demontáži systému BOSE jsme zjistili, že zapojení nebylo uděláno správně a navíc některé komponenty nebyli ze systému BOSE, nýbrž ze základního systému. Kompletně jsme  vytlumili všechny dveře a osadili je MDF redukcemi pro montáž nových reproduktorů Hertz CK165L.
Natahali jsme novou kabeláž vč. napájení pro zesilovač Hertz HCP 4D, který pohání reproduktory v předních dveří a zároveň napájí 300W subwoofer téže značky umístěný v uzavřené ozvučnici v rezervním kole. Pro zesilovač jsme vyrobili a očalounili držák do místa kde původně byl subwoofer BOSE. Zadní reproduktory jsou živeny z koncového výstupu nově instalovaného rádia KENWOOD s DSP procesorem. Pomocí integrovaného procesoru  jsme nastavili časové korekce, frekvence, strmosti a frekvenční ekvalizér. Výsledný zvuk je naprosto nesrovnatelný o proti doinstalovanému BOSE. Hluboké basy, přesný a čitelný střed, nebo detailní výška jsou jedny z faktorů který OEM systém jednoduše neumí nabídnout. V druhé řadě jsme na voze provedli drobné opravy elektroinstalace. S demontáží  systému BOSE vč. kabeláže a konektorů, s opravami elektroinstalace a kompletním audio upgradem jsme na voze strávili týden práce. Celková cena za komplet vč. dodaných komponent a materiálu činila 43 140,-Kč.

Drift team
jekl projekt

Věříme v úspěch

Hromada jeklu, kastle BMW E30 a osmiválec o objemu 4l.
Jako správní fandové čtyř kol musíme umět podpořit zajímavé projekty. Nás oslovil tento DRIFTERSKÝ projekt, který vzniká svépomocí doma v garáži na koleni. Když je potřeba tak JEKLU pomáháme.

YouTube kanál JEKL PROJEKT