Auto Elektro - Hradec Králové - 776 700 205
3dcar

Audi Q7 - Tlumení dveří a odstranění rezonancí premiového audiosystému Bang & Olufsen

Úvodní stránka > Reference > Audi Q7 - Tlumení dveří a odstranění rezonancí premiového audiosystému Bang & Olufsen
Audi_Q7_profesionální_autohifi_18

Když si koupíte auto za víc jak dva miliony korun s příplatkovým systémem Bang & Olufsen za téměř 190 tisíc, tak opravdu nechcete, aby při poslechu hudby rezonovaly, drnčely a vibrovaly dveře. Bohužel tomu tak je, nebo alespoň bylo v tomto premiovém voze Audi Q7. Sami jsme byli překvapeni, co při klasickém poslechu dveře předvádí za nekalosti. Ono se tedy není čemu divit, když v celých dveřích příplatkového audia nenajdete 1cm2 tlumící hmoty. Při pokusech zákazníka reklamovat vozidlo s touto vadou mu bylo vždy vráceno s verdiktem "závada projevena, řešení dodatečnou instalací tlumících hmot nelze provést". Technici alespoň z dobré vůle, leč marně podepírali čalounění dveří polystyrenovými kostkami a do některých míst natlačili proužky molitanu. My jsme zákazníkovi doporučili řešení, které jsme následně realizovali. Vnitřní část tapecu jsme důkladně vytřeli tlumící antivibrační pastou CTK, hlavně v místech spojů a lisů. Dále jsme dveře důkladně vytlumili pomocí alu-butylových plátů CTK, a to jak vnější plech tak i samotný plech vnitřní, na kterém je systém B&O uchycen. Pod ozvučnici jsme při montáži vložili tlumící antivibrační neoprenový pruh VBF 9, který dokonale vytěsní mezery a eliminuje přenášení otřesů na dveře. Po zavadnutí pasty na čalounění, proběhlo ještě samotné zhutnění a tlumení tapeců, také pomocí plátů CTK. Po kompletním nastrojení a zkušebním poslechu bylo jasné, že se investice za necelých 7000,-Kč zákazníkovi vyplatila. Zákazník si sám oddechl a konstatoval, že konečně může využít celý potenciál příplatkového audio systému naplno.

Audi_Q7_profesionální_autohifi_02Audi_Q7_profesionální_autohifi_03Audi_Q7_profesionální_autohifi_04Audi_Q7_profesionální_autohifi_05Audi_Q7_profesionální_autohifi_06Audi_Q7_profesionální_autohifi_07Audi_Q7_profesionální_autohifi_08Audi_Q7_profesionální_autohifi_09Audi_Q7_profesionální_autohifi_10Audi_Q7_profesionální_autohifi_11Audi_Q7_profesionální_autohifi_12Audi_Q7_profesionální_autohifi_13Audi_Q7_profesionální_autohifi_14Audi_Q7_profesionální_autohifi_15Audi_Q7_profesionální_autohifi_16Audi_Q7_profesionální_autohifi_17Audi_Q7_profesionální_autohifi_19Audi_Q7_profesionální_autohifi_18

Jsme na Facebooku

Právě jsme dokončili

Audi A4 reproduktory, zesilovač, autohifi, tlumení dveří, Hertz, CTK, Kenwood 0137

Velice zajímavý upgrade zvukového systému v Audi A4 B6 z roku 2003 je za námi. V minulosti si zákazník nechal do vozu doinstalovat údajně plnohodnotný systém BOSE, který stejně neodpovídal jeho představám. Navrhli jsme kompletní demontáž a pustit se do instalace znovu, tentokrát ale s námi dodanými a ověřenými komponenty Italského výrobce Hertz. Při demontáži systému BOSE jsme zjistili, že zapojení nebylo uděláno správně a navíc některé komponenty nebyli ze systému BOSE, nýbrž ze základního systému. Kompletně jsme  vytlumili všechny dveře a osadili je MDF redukcemi pro montáž nových reproduktorů Hertz CK165L.
Natahali jsme novou kabeláž vč. napájení pro zesilovač Hertz HCP 4D, který pohání reproduktory v předních dveří a zároveň napájí 300W subwoofer téže značky umístěný v uzavřené ozvučnici v rezervním kole. Pro zesilovač jsme vyrobili a očalounili držák do místa kde původně byl subwoofer BOSE. Zadní reproduktory jsou živeny z koncového výstupu nově instalovaného rádia KENWOOD s DSP procesorem. Pomocí integrovaného procesoru  jsme nastavili časové korekce, frekvence, strmosti a frekvenční ekvalizér. Výsledný zvuk je naprosto nesrovnatelný o proti doinstalovanému BOSE. Hluboké basy, přesný a čitelný střed, nebo detailní výška jsou jedny z faktorů který OEM systém jednoduše neumí nabídnout. V druhé řadě jsme na voze provedli drobné opravy elektroinstalace. S demontáží  systému BOSE vč. kabeláže a konektorů, s opravami elektroinstalace a kompletním audio upgradem jsme na voze strávili týden práce. Celková cena za komplet vč. dodaných komponent a materiálu činila 43 140,-Kč.

Drift team
jekl projekt

Věříme v úspěch

Hromada jeklu, kastle BMW E30 a osmiválec o objemu 4l.
Jako správní fandové čtyř kol musíme umět podpořit zajímavé projekty. Nás oslovil tento DRIFTERSKÝ projekt, který vzniká svépomocí doma v garáži na koleni. Když je potřeba tak JEKLU pomáháme.

YouTube kanál JEKL PROJEKT