ChipTuning

Zabýváme se zvyšováním výkonu motorů a optimalizací řídících jednotek. Jsme schopni zvýšit výkon Vašeho vozu a snížit spotřebu. Nabízíme Vám software od největšího Českého chiptuningového dealera XTUNING, kterého můžete dobře znát z TV pořadu „AUTOSALON“. Díky získané certifikaci Vám Xtuning může nechat zapsat optimalizovaný výkon do Technického Průkazu. Veškerý software je vytvářen na vozech odbržděných na profesionální motorové brzdě přímo v Xtuningu v Jihlavě a proto můžeme zaručit kvalitu softwaru pro optimalizaci výkonu.

Cena úpravy zahrnuje:
diagnostiku vozu – kontrolu software – zálohu originálního software – úpravu vašeho vozu

Záruka:
dva roky na řídící jednotku a software – doživotní záruka na přehrání softwaru zdarma


VYBERTE SI VAŠE VOZIDLO Z KATALOGU VOZŮ


NÁMI PROVEDENÉ OPTIMALIZACE VÝKONU

Chiptuning Ford Kuga 2.0 TDCI 120kW

Postarali jsme o navýšení výkonu u automobilu Ford Kuga s automatickou převodovkou. 120kW (163HP) a točivý moment 340NM před úpravou byl už zajímavý výkon, ale věřte že po upgradu jednotky na 139kW (189HP) a zvětšení točivého momentu na 410NM dělá s Kugy velmi zábavné kompaktní SUV.

Zpět
BMW X5 E53 3.0D 160KW,  chiptuning, uprava výkonu, xtuning BMW X5 E53 3.0D 160KW, uprava software, chiptuning, úprava výkonu, chip, xtuning BMW X5 E53 3.0D 160KW, chiptuning, autoelektro, autohifi, software, xtuning BMW X5 E53 3.0D 160KW, chiptuning, uprava software, autohifi, autoelektro, xtuning BMW X5 E53 3.0D 160KW, autoelektro, chiptuning, autohifi, software, xtuning BMW X5 E53 3.0D 160KW, chiptuning, autoelektro, úprava výkonu, chip, xtuning autohifi
Chiptuning Ford Mondeo MK4 2,5T 166KW

Provedli jsme optimalizaci výkonu pětiválcového Mondea MK4 s turbem o obsahu 2,5l. Zážehový pětivál byl navýšen z původních 166kW (225HP) na 195kW (266HP) a točivý moment vzrostl z 320NM na rovných 400NM. Zrychlila se i reakce na plynový pedál a projev výkonu je více lineární v celém spektru otáček.

Chiptuning Škoda Octavia 2 RS FL 2,0 TDI 125KW

Naftové eRSo po faceliftu je s výkonem 125kW (170HP) a točivým momentem 350NM docela dravec. My jsme do dvoulitrového "tédéíčka" se vstřikováním common rail (kód motoru CEGA) přidali 23kW a posílili krouťák o 70NM. Dvojkové "ÉRO" se nyní chlubí výkonem 148kW (202HP) a točivým momentem 420NM.

Chiptuning BMW 3 E46 320D 100KW

Velmi populární a asi jedno z nejrozšířenějších BMW dnešní doby prošlo u nás upgradem výkonu. Dvoulitrový čtyřválec  v trojkové řadě E46 přijel se sériovým výkonem 100KW (136HP) a točivým momentem 280NM. Po optimalizaci výkonu si tenhle sedan polepšil o 28koní a točivý moment vyrostl o 56NM. Hodnoty jsou tedy po chiptuningu 120KW (164HP) a 336NM.