ChipTuning

Zabýváme se zvyšováním výkonu motorů a optimalizací řídících jednotek. Jsme schopni zvýšit výkon Vašeho vozu a snížit spotřebu. Nabízíme Vám software od největšího Českého chiptuningového dealera XTUNING, kterého můžete dobře znát z TV pořadu „AUTOSALON“. Díky získané certifikaci Vám Xtuning může nechat zapsat optimalizovaný výkon do Technického Průkazu. Veškerý software je vytvářen na vozech odbržděných na profesionální motorové brzdě přímo v Xtuningu v Jihlavě a proto můžeme zaručit kvalitu softwaru pro optimalizaci výkonu.

Cena úpravy zahrnuje:
diagnostiku vozu – kontrolu software – zálohu originálního software – úpravu vašeho vozu

Záruka:
dva roky na řídící jednotku a software – doživotní záruka na přehrání softwaru zdarma


VYBERTE SI VAŠE VOZIDLO Z KATALOGU VOZŮ


NÁMI PROVEDENÉ OPTIMALIZACE VÝKONU

Zpět
Ford Kuga 2.0 TDCI, chiptuning, autohifi, autoelektro, software Ford Kuga 2.0 TDCI, uprava řídící jednotky, chiptuning, autoelektro, autohifi Ford Kuga 2.0 TDCI, chip. 120kw, zvýšení výkonu, spotřeba paliva, autoelektro, autohifi Ford Kuga 2.0 TDCI, zvýšení výkonu, chiptuning, sw úprava jednotky, přehrání software
Chiptuning BMW X5 E53 3.0D 160KW

Softwarová úprava výkonu a točivého momentu u tohoto SUV přinesla za výsledek nižší spotřebu, rychlejší řazení převodových stupňů a hlavně mnohem hbitější předjíždění i se svou váhou. Ono aby taky 191kW (260HP) o proti původním 160kW (217HP) s autem pořádně nezacvičilo. Celkový výkon je podtržen velkým točivým momentem 580NM který se tak po úpravě zvedl o celých 80NM.

Chiptuning Ford Mondeo MK4 2,5T 166KW

Provedli jsme optimalizaci výkonu pětiválcového Mondea MK4 s turbem o obsahu 2,5l. Zážehový pětivál byl navýšen z původních 166kW (225HP) na 195kW (266HP) a točivý moment vzrostl z 320NM na rovných 400NM. Zrychlila se i reakce na plynový pedál a projev výkonu je více lineární v celém spektru otáček.

Chiptuning Škoda Octavia 2 RS FL 2,0 TDI 125KW

Naftové eRSo po faceliftu je s výkonem 125kW (170HP) a točivým momentem 350NM docela dravec. My jsme do dvoulitrového "tédéíčka" se vstřikováním common rail (kód motoru CEGA) přidali 23kW a posílili krouťák o 70NM. Dvojkové "ÉRO" se nyní chlubí výkonem 148kW (202HP) a točivým momentem 420NM.

Chiptuning BMW 3 E46 320D 100KW

Velmi populární a asi jedno z nejrozšířenějších BMW dnešní doby prošlo u nás upgradem výkonu. Dvoulitrový čtyřválec  v trojkové řadě E46 přijel se sériovým výkonem 100KW (136HP) a točivým momentem 280NM. Po optimalizaci výkonu si tenhle sedan polepšil o 28koní a točivý moment vyrostl o 56NM. Hodnoty jsou tedy po chiptuningu 120KW (164HP) a 336NM.